Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
PALAUTUSOIKEUS / VAIHTO
Verkkokaupasta tilaamallasi tuotteella on kuluttajille 14 vrk:n palautusoikeus. Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Palautettavat tuotteet tulee olla ehjiä, käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia. Mikäli tuotteisiin kuuluu jälleenmyyntipakkaus, tulee pakkauksenkin olla ehjä ja jälleenmyyntikuntoinen.
14 vuorokauden palautusaika alkaa heti tuotteen vastaanottamisesta.
Toimituskulut hyvitetään, kun tilauksella olevat kaikki tuotteet palautetaan.
Toimituskulut hyvitetään edullisimman toimitustavan mukaan.
Toimitukseen liittyviä palveluita, kuten kotiinkuljetus, ei hyvitetä.
Mikäli tilauksella on useampi tuote ja palautat vain osan niistä, ei toimituskuluja hyvitetä.
Mikäli palautettu tuote on selkeästi käytetty tai se on vahingoittunut tilaajan vastuulla ollessaan, pidätämme oikeuden huomioida tuotteen arvonvähennys palautussummassa.
Mikäli katsomme, että tuote on menettänyt kaiken arvonsa, pidätämme oikeuden olla palauttamatta maksua.
Poikkeustapauksia, jolloinka ei ole vaihto-/palautusoikeutta
- Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §).
- Elintarvikkeilla ei ole palautusoikeutta.
- Yrityksillä, seurakunnilla, yhdistyksillä ja muilla yhteisöillä ei ole tilauksen peruuttamis-, eikä palautusoikeutta ellei siitä erikseen sovita.
- Mikäli asiakkaan kanssa on yhdessä etukäteen sovittu, että tilauksella ei ole vaihto-/palautusoikeutta.
Mahdollisesta palautuksesta voi ilmoittaa sähköpostilla 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Saat sen jälkeen tarkemmat ohjeet palautusta koskien.
Palautettavat tuotteet tulee palauttaa postin kautta 14 vuorokauden sisällä.
Mikäli palautettavia tuotteita ei palauteta 14 vuorokauden sisällä kuluttajan tekemästä palautusilmoituksesta sähköpostiimme: tilaukset@triola.fi, palautusoikeutta ei enää ole.
Noutamaton lähetys ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus. Posti säilyttää paketteja tietyn ajan, jonka jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Perimme noutamattomasta kotimaan lähetyksestä 15€ posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä. Laskutilauksessa noutamattomasta paketista jää laskulle maksettavaksi 15€ posti- ja käsittelykulua. Ulkomailta palautuvista noutamattomista lähetyksistä perimme todelliset lähetys ja palautuskulut. Mikäli asiakas haluaa uudelleen toimituksen palautuneelle tilaukselle, on asiakkaan tehtävä uusi tilaus verkkokaupassa.
Palautusohjeet
Palautusosoite:
Triola Oy
Höykkyläntie 1
62710 Kurejoki
Mikäli palautat (koskee kuluttajia) tuotteita Postin kautta, maksa postissa palautuksen lähetys ja pyydä palautuskuitti.
Mikäli palautus katoaa Postilta, hyväksymme palautuksen vain palautuskuittia vastaan.
Mikäli asiakas suorittaa palautuksen muutoin kuin toimitusehdoissa olevien ohjeiden mukaisesti, perimme sekä toimituksesta, että palautumisesta aiheutuneet todelliset kustannukset asiakkaalta.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassa, sovi palautukset ennakkoon sähköpostitse: tilaukset@triola.fi